Tuesday, February 15, 2011

taylor swift

Posted by sheira archieswift at 12:44 AM
Pertama
Disebabkan oleh jasa baik Taylor & demi menghargai hubungan BFF yang dimeterai tu,Selena dikatakan telah memberi kepercayaan sepenuhnya kepada Taylor untuk menjadi orang pertama yang mendengar & memberi komen tentang albumnya."Taylor mendengar keseluruhan album saya sebelum ia dikeluarkan.Saya amat menghargai pandangannya.Dia juga menyukai album saya tu.Taylor seorang yang berbakat.Dia juga seorang yang menakjubkan sama ada sebagai seorang manusia @ pemuzik,"tambah Selena lagi.

0 comments on "taylor swift"

Post a Comment

Tuesday, February 15, 2011

taylor swift

Pertama
Disebabkan oleh jasa baik Taylor & demi menghargai hubungan BFF yang dimeterai tu,Selena dikatakan telah memberi kepercayaan sepenuhnya kepada Taylor untuk menjadi orang pertama yang mendengar & memberi komen tentang albumnya."Taylor mendengar keseluruhan album saya sebelum ia dikeluarkan.Saya amat menghargai pandangannya.Dia juga menyukai album saya tu.Taylor seorang yang berbakat.Dia juga seorang yang menakjubkan sama ada sebagai seorang manusia @ pemuzik,"tambah Selena lagi.

No comments:

Post a Comment

 

sheiraarchieswift Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal