Tuesday, February 15, 2011

taylor swift

Posted by sheira archieswift at 12:17 AM
Karier Berbanding Cinta
"Andrea memilki firma yang bertujuan menjaga keseluruhan karier & peribadinya.Dia berfikir,anaknya tu mesti bekerja keras & mencapai objektifnya . Berkawan tu ok.Tapi , jangan harap dapat terlalu rapat sehingga mengecewakan hati & merosakkan masa depan anaknya.Dia sebenarnya bimbang karier anaknya terjejas kerana dikaitkan dengan terlalu ramai lelaki.Manakala Taylor pula mahu dicintai & disayangi oleh seseorang.Walau bagaimanapun,dia faham dengan kepentingan kariernya yang sedang membangun ni,"tambah sumber lagi.

0 comments on "taylor swift"

Post a Comment

Tuesday, February 15, 2011

taylor swift

Karier Berbanding Cinta
"Andrea memilki firma yang bertujuan menjaga keseluruhan karier & peribadinya.Dia berfikir,anaknya tu mesti bekerja keras & mencapai objektifnya . Berkawan tu ok.Tapi , jangan harap dapat terlalu rapat sehingga mengecewakan hati & merosakkan masa depan anaknya.Dia sebenarnya bimbang karier anaknya terjejas kerana dikaitkan dengan terlalu ramai lelaki.Manakala Taylor pula mahu dicintai & disayangi oleh seseorang.Walau bagaimanapun,dia faham dengan kepentingan kariernya yang sedang membangun ni,"tambah sumber lagi.

No comments:

Post a Comment

 

sheiraarchieswift Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal