Thursday, February 10, 2011

taylor swift

Posted by sheira archieswift at 10:13 PM
Alasan
Sumber menjelaskan,Taylor meninggalkan Joe kerana berpendapat lelaki tersebut jahat & tak baik untuknya.Manakala Taylor Lautner yang pernah bergandingan dengannya dalam "Valentines Day" ditinggalkan atas alasan kesibukan kerja .Lain pula halnya dengan John Mayer.Penyanyi lelaki berusia 33 tahun tu ditinggalkan atas alasan hubungannya tak mendapat restu daripada ibunya.Kini, khabarnya Taylor menjalinkan hubungan dengan Cory Monteith,pelakon Kanada yang sedang mencipta nama menerusi "Glee".Sekarang Taylor  pula menjalinkan hubungan dengan Jake Gyllenhall.

0 comments on "taylor swift"

Post a Comment

Thursday, February 10, 2011

taylor swift

Alasan
Sumber menjelaskan,Taylor meninggalkan Joe kerana berpendapat lelaki tersebut jahat & tak baik untuknya.Manakala Taylor Lautner yang pernah bergandingan dengannya dalam "Valentines Day" ditinggalkan atas alasan kesibukan kerja .Lain pula halnya dengan John Mayer.Penyanyi lelaki berusia 33 tahun tu ditinggalkan atas alasan hubungannya tak mendapat restu daripada ibunya.Kini, khabarnya Taylor menjalinkan hubungan dengan Cory Monteith,pelakon Kanada yang sedang mencipta nama menerusi "Glee".Sekarang Taylor  pula menjalinkan hubungan dengan Jake Gyllenhall.

No comments:

Post a Comment

 

sheiraarchieswift Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal